15 paź 2015

Granatowe oczko? Ależ proszę bardzo!

Cześć Kochani!
W weekend znalazłam dłuższą chwilę na wykonanie nowego makijażu, pomimo tego, że jestem posiadaczką szaro - niebieskich oczu postawiłam na granat i efekt o dziwo bardzo przypadł mi do gustu. Jednak żeby nie było zbyt pięknie - standardowo, nawet przy użyciu lampy, nie udało mi się wykonać zdjęć, które satysfakcjonowałyby mnie w pełni. Oko było świetnie roztarte, co aparat kompletnie zjadł, mimo wszystko postanowiłam podzielić się z Wami moją pracą i liczę na Wasze opinie! Zapraszam!
Czułam się w tym makijażu niezwykle dobrze, na pewno nie jest to typ, w którym chodzi się na co dzień, raczej skierowany jest na większe wyjście: mocno podkreślone oko, rozświetlona cera i neutralne usta! Sprawdzony klasyk - rzekłaby niejedna z nas!

A na zakończenie uwieńczenie mojej głupawki i bezradności, która towarzyszyła mi podczas mojej domowej sesji!
Nie mam w nawyku robienia zdjęć użytych kosmetyków, tym bardziej, że moje stanowisko pracy przypomina wtedy jedno, wielkie pobojowisko, ale spisałam Wam kosmetyki użyte w tym makijażu:

Twarz:
* Double Wear EL w odcieniu 1N2
* Meteoryty Guerlain
* Puder konturujący Inglot 505
* Róż Rockateur Benefit
* Puder Blot MAC - Medium (strefa T)

Oczy:
* Kobaltowy cień Inglot (617)
* Paleta Naturally Yours Zoeva (odcienie: Pure oraz First Love)
* Kępki Ardell Medium/Long
* Tusz do rzęs Lancome Hypnose Volume-a-porter
*Czarna kredka Etree Belle
* Klej do rzęs LashGrip Ardell

Brwi:
* Kredka Catrice 040
* Żel utrwalający Brow Artist Plumper L'Oreal

Usta:
* Pomadka-błyszczyk Celia odcień 602

I to by było na tyle! Dajcie mi znać czy podoba Wam się moje wykonanie, a tymczasem pozdrawiam Was cieplutko i do zobaczenia!

24 komentarze:

  1. Ale piękny makijaż! Wyglądasz jak gwiazda. Fenomenalnie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojawiasz się i znikasz! Zbyt czesto znikasz! Przywołuję Cię do porzadku niniejszym;). Co do makijazu - jest idealny. Wygladasz w nim
    szałowo i pytam - kto Ci zabroni tak chodzic dnia powszedniego!? Nikt! No chyba, ze kolezanki z pracy uznają, ze to niestosowne- a uznają:). Tym bardziej należy wyżej wzmiankowany make-up uprawiać:).
    Ja mam wprawdzie oko niby brązowe, ale ten kolor tez świetnie mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, piękny makijaż. Oko perfekcyjne :)) Pomadka jest piękna, muszę się za nią rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjeciach to woww! :) Na prawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pomadka Celi wygląda fenomenalnie na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz <3 Uwielbiam takie odcienie na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś piękna:) Bardzo podoba mi się Twój makijaż. Wszystko jest dopracowane i w efekcie bardzo eleganckie. W moich trzech paletach nie ma ani jednego kobaltowego cienia - trzeba to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, no rewelacja - Twoje oczy są hypnotajzing! ;)))))) a do tego mistrzowsko wykonany makijaż, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż wygląda ślicznie i pięknie podkreśla Twoją urodę :D taki zadziorny zdecydowanie CI pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z takim okiem wyglądałabym jak truposz ;D

    ładnie Ci w spietych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie przepadam za granatowymi cieniami, ale moim odkryciem tej zimy jest cień Cranberry z MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie mocne oko, pięknie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No WOW! Pięknie wyglądasz w takim oku. I zainspirowałaś mnie właśnie do wyciagniecia palety, w której mam taki właśnie granat :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż i cudownie Ci w nim. Jak dla mnie nadaje się także na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulala jaka laska :>
    Cudnie Ci w takim wydaniu !

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny makijaż! :) W sam raz na wielkie wyjścia, świetnie bym się w takim czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż, pięknie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.