8 paź 2015

Haul Zakupowy u aGaRaSzKi

Cześć Kochani!
Zimna jesień wkrada się do nas na całego, dziś nareszcie znalazłam wolną chwilę na zdjęcia, na ułożenie sobie kilku postów i tym samym zapraszam serdecznie na nowości, które ostatnio do mnie zawitały. Nie ma tego wiele, nie są to też tylko i wyłącznie produkty kosmetyczne, a jeśli jesteście ciekawi - zapraszam oczywiście dalej. 
Rozpocznę od kosmetyków, wszakże jest to jakby nie było blog kosmetyczny! Skusiłam się dosłownie na kilka potrzebnych mi drobiazgów, a oto one:
Szczegółowa prezentacja:
1. Spray do włosów Prime Prep OSIS+ Glamination Schwarzkopf Professional
2. Kolejne opakowanie Galaretki pod prysznic Anti-Age od Organique
3. Krem do rąk pestki winogron Ziaja
4. Utrwalacz do makijażu Fixing Spray Dermacolor od Kryolan
5. Kultowy już kamuflaż od Catrice w odcieniu 10 oraz zapas moich ukochanych kredek do brwi w odcieniu 040 również od Catrice
6. Zapas kępek rzęs od Ardell a do kompletu klej do rzęs Ardell LashGrip, z którego jestem bardzo zadowolona
7. Kolejna gąbeczka Beauty Blender, poprzednia jest jeszcze w dobrym stanie, ale jestem w niej tak zakochana, że zapas to sprawa oczywista
Małe podsumowanie:
Z produktów niekosmetycznych skusiłam się na rzecz, o której myślałam już od dawna, a mianowicie o powerbanku, czyli przenośnym, zewnętrznym akumulatorze do telefonu, tableta etc. Mój wybraniec to XIAOMI o pojemności 10 000 mAh co wystarcza na pięciokrotne pełne ładowanie mojego Blackberry z baterią o pojemności 1800 mAh. Używam go już jakiś czas i stwierdzam jedno - nie wiem jak mogłam żyć bez tego wynalazku! Polecam każdej osobie uzależnionej od swojego smartfona!
Na sam koniec zostawiłam coś z garderoby, a mianowicie zakup świetnej koszuli i jesiennych botków. Koszula jest oczywiście z ASOS - dwukolorowa w fasonie boyfriend, bardzo luźna, wygodna i casualowa! Botki natomiast to TAMARIS, niesamowicie komfortowe, świetne wykonanie, bardzo dobra jakość i naprawdę genialny wzór. Z obydwu tych rzeczy jestem niesamowicie zadowolona! 
                                                źródło: zalando.pl                                                                     źródło: asos.com

I to tyle na dziś Kochani! Jeśli coś Wam się tutaj szczególnie spodobało - dajcie znać koniecznie, a jeśli mieliście okazję używać którykolwiek produkt z tych przedstawionych przeze mnie, czekam na Wasze opinie. A tymczasem ściskam gorąco i do zobaczenia!

43 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego gadżetu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No a gdzie Ty się podziewałaś?! Już zaczęłam się martwić! Cieszę się, że jesteś:). Co do zakupów - wszytsko takie eleganckie... Ale te kępki... nie umiem sobie wyobrazić, jak to zamontować bez wydłubania oka, co samo w sobie byłoby ogromną stratą:). A powerbanki wykończyłam dwa w ciągu wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wstyd się tłumaczyć! Nie wiem kiedy ja nadrobię wszystkie zaległości! Ale ta doba nijak nie chce się wydłużyć, a i tak chodzę boleśnie późno spać i boleśnie wcześnie wstaję! Buuu! Ale jestem i jak widzisz, co jakiś czas udaje mi się dać znak życia! Oh yeah! Kępki? Toż to bułka z masłem Kochana - a jaki efekt!!! :-D

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tego sprayu, tak więc będę z niecierpliwością oczekiwała jego recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi kiedy go wykończę!

      Usuń
    2. O, to pewnie długo to potrwa :) Właśnie szukam podobnego specyfiku.
      Mam ten problem, że u mnie prawie wszystko przetłuszcza/obciąża włosy :(

      Usuń
    3. Nie jest to spray nawilżający ani też odżywiający, początkowo byłam nim bardzo rozczarowana! Jednak kiedy zaczęłam używać ochronnie przed suszeniem lub prostowaniem ładnie wygładza włosy i lekko je usztywnia, co w przypadku moich przeraźliwie miękkich włosów jest zdecydowanym plusem. Także uważam ten spray za dobry, ale tylko w przypadku stylizacji - do względnej regeneracji absolutnie nie polecam! Obiecanego nabłyszczania nie zauważyłam!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niestety nie :-( Ale nawilża całkiem dobrze! Teraz czaję się na winogronowy krem do rąk z Organique - czekam tylko na wizytę w ich salonie! :-D

      Usuń
  5. Śliczne botki.Zastanawiam się nad tą kredką do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :-* Kredkę polecam z całego serca, nie wiem które to już opakowanie z kolei!

      Usuń
  6. ten akumulator to ciekawe urządzenie muszę obadać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No widzę, że u nas dziś na blogach ten sam temat:) Bardzo fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kępki ardella, fixer kryolanu i kamuflaż catrice :) teraz muszę dorwać ten nowy w płynie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nim i chętnie sama również wypróbuję!

      Usuń
  9. Przypomniałaś mi, że muszę sobie kupić jakiś dobry krem do rąk. Mój właśnie się kończy..

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy :)
    Sama rozglądam się za powerbankiem i utwierdzasz mnie w przekonaniu, że warto go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje eksperymenty ze sztucznymi rzęsami zwykle się źle kończą, jestem kompletną łamagą w tej dziedzinie :) Zaciekawił mnie krem do rąk, muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. już CI pisałam, że butki mi się bardzo podobają no i kredki z catrice uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości <3 jestem ciekawa tego fixeru w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nowości! Mam kamuflaż, który uwielbiam; kredkę do brwi z Catrice - również ją lubię i kępki :) Kępki też miałam i są fajne, ale lubię takie z Inter-Vion, które kupiłam bodajże w Super-Pharm, wydaje mi się, że były nieco "miększe" i delikatniejsze od Ardell :) Beauty Blendera zazdroszczę - nie mogę się zebrać, by go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki super, botki też :) Tamaris to dobra jakość i fajny design :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarówno powerbank jak również kępki rzęs planuje zakupić w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Galaretkę muszę wypróbować! Oj nie przesadzaj, nie ma też tego mało :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się Twoje botki:) Poza tym wielkie dzięki za informację na temat XIAOMI - muszę to mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zakupy :) Powerbank to świetna rzecz, również używam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super buty, też muszę jakieś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzi fixer z Kryolana :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy. Niech Ci wszystko dobrze służy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zakupy, w tle serwetnik z Ikei ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam taki gadżet i jest bardzo bardzo pomocny, teraz już niezbędny podczas wyjazdów :)
    wszystkie nowości są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawia mnie bardzo ten Spray do włosów Prime Prep OSIS. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle dobroci ;)
    O tym wynalazku jeszcze nie słyszałam , ale brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam buty Tamaris:) kosmetyczne nowości też świetne i bardzo mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy Ty mnie jeszcze kobieto pamiętasz !? :D
    Jak zwykle u Ciebie same fajne rzeczy, no wiesz... a u mnie pustka w portfelu...i co teraz? :<
    Buziol :****

    OdpowiedzUsuń
  29. Taka przenośna ładowarka to świetna sprawa, sama myślę o zakupie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.