25 paź 2015

Najbardziej zmienny kolor z jakim miałam do czynienia! 'MARDI GRAS' od Semilac!

Cześć Kochani!
W dzisiejszym poście przychodzę do Was z moim najnowszym manicure, postawiłam na niesamowicie wyrazisty i o ile mnie pamięć nie myli bardzo popularny odcień jakim jest '034 -Mardi Gras'. Jest to jednocześnie najbardziej zmienny i nieoczywisty kolor z jakim miałam do tej pory do czynienia. W zależności od danego światła, w każdym wygląda inaczej. Moje zdjęcia są wykonane przy świetle dziennym oraz przy lampie pierścieniowej i jak sami zobaczycie wyglądają jak dwa różne odcienie. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do oglądania.
Zdjęcie główne oraz zdjęcia poniższe zostały wykonane przy użyciu lampy pierścieniowej, a co za tym idzie kolor ewidentnie wpada w soczysty fiolet. Dodatkowo na paznokciach palców serdecznych postawiłam na drobny akcent w postaci trzech kryształków swarovskiego, pomimo, że nie przepadam za tego typu ozdobami, tym razem się skusiłam i nie żałuję - wygląda to całkiem subtelnie!
A tutaj już 'Mardi Gras' w świetle dziennym, dziś jest bardzo pochmurnie, ale dokładnie widać, że odcień staje się wyraźnie różowy, może nawet amarantowy. 
Macie ten kolor w swoich kolekcjach? Jak Wam się podoba? 
O ile początkowo nie byłam do niego przekonana, teraz zmieniłam o nim zdanie!
Na dłoni prezentuje się niezwykle ciekawie i zaskakuje swoją różnorodnością!
Z pewnością polecam! 
Uśmiech dla wszystkich w ten pochmurny i krótki dzień - do zobaczenia! :-)

28 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor! Bardzo ładny kształt paznokcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja przyznam szczerze, że nie przepadam za fioletami o żadnym odcieniu, nie i już :))

    OdpowiedzUsuń
  3. To przepiękny kolor i nie wiem czemu go jeszcze nie mam. Muszę to nadrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli dobrze pamiętam, to Maxineczka była jego wielką fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja lubię takie kolorki na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor jest na mojej liście kolejnych zakupów Semilac. Piękny i nieoczywisty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana piękny kolorek!szukam jakiejś fuksji do szarości ale ten ewidentnie wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już właśnie mam drugą buleteczkę! Kocham wszystkie kolory semilaca, ale mardi gras to mój zdecydowany faworyt! :) Właśnie przez swoją nieprzewidywalność i cudowny urok :) pewnie zbierasz same komplementy za takie piękne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bardzo. Ja postanowiłam zrobić sobie samodzielnie hybrydę jeszcze przed urlopem więc w napięciu czekam na lampę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor mi się bardzo podoba, choć cyrkonie niekoniecznie :) tej jesieni dopiero zaczynam zabawę z hybrydami, więc będzie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko zobaczyłam go na którymś z blogów zapragnęłam go mieć - i już mam :) Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mam mardi gras na paznokciach :) Ogolnie ostatnio zainwestowalam w Semilac, więc będę się bawic :) Spodobał mi się Twoj blog, będę wpadać od czasu do zcasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny jest ten kolor i bardzo mam na niego ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękny kształt płytki! A kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolor, jeden z moich ulubionych jesiennych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek. Perfekcyjny na jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancki odcień. Ja mam aktualnie 2 odcienie: czerwień i transparentną biel.

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny kolor-lubie taki i na paznokciach i na ustach:0 teraz kroluja u mnie czerwienie:)pozdrawiam i Wesołych Swiąt)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.