24 lis 2015

Malkontentkowy Mikołaj zawitał w moje progi!

Cześć Kochani!
Szybki, spontaniczny wpis, a okazja ku temu niemała! Jakiś czas temu poprosiłam nasza drogą, blogową koleżankę SiSi o jej adres z racji tego, że chciałam z czystej sympatii przesłać jej pewien upominek. Jednak nie zdziwiłam się kiedy Kasia poprosiła mnie również o mój adres, bo na tyle już Malkontentkę znam. I oczywiście ta szalona kobieta nie byłaby sobą, gdyby nie wyprzedziła mnie w swojej niespodziance i dodatkowo nie zamurowała mnie zawartością przesłanej mi paczki. Z tejże okazji nie omieszkam wstrętnie pochwalić się przed Wami czymże uraczyła mnie nasza droga Katarzyna! 

Pokaźnych rozmiarów paczka zawierała te o to dobroci:

* Peeling cukrowy od Organique z mojej ukochanej serii Eternal Gold! 

* Paletę 16 cieni do powiek i 4 róży 'BH Cosmetics - San Francisco' - odkąd pierwszy raz zobaczyłam ją właśnie u Kaśki na blogu zapragnęłam ją mieć - i co? I mam! Malkontentkowy Mikołaj jest bezbłędny!

* Chai Latte Korzenna - nie wiem skąd Ty to wiesz, ale ostatnio mam absolutną zajawkę na Chai, ta pachnie obłędnie i jeszcze dziś zostanie wypróbowana! 

* Bio - Serum w olejku do ciała z 24 karatowym złotem Vedara - coś pięknego! Na zdjęciu nie widać tego tak dobrze, ale w tym olejku są miliony złotych drobinek, a ja jak każda sroka uwielbiam ten efekt! W dodatku pachnie identycznie jak balsam do ust z tej samej serii czyli winogronowo! <3

* I wisienka na torcie! "Mistrz i Małgorzata" Bułhakowa! Dziewczyno! Nigdy nie patrzyłam na tą książkę przez pryzmat obowiązkowej lektury - ta pozycja to zachwycająca swoją plastycznością i barwnością literatura, która  nie bez powodu jest zwana niejednokrotnie arcydziełem! Magia, niejednoznaczność, absurd i groteska - czy muszę dodawać coś więcej? Zapewniłaś mi cudowny powrót do klasyki ukazującej prawdziwe oblicze ludzkiej natury. 

Kaśka! Ty doskonale wiesz jak Ci dziękuję! Bezmiar mojego zaskoczenia wykorzystałaś już na wiele najbliższych lat! :-) Twoja dociekliwość i wnikliwość rozbroiła mnie na łopatki i mogę tylko cieszyć się i być dumna, że taka osoba jak Ty jest wśród moich czytelników i wśród moich znajomych, póki co jeszcze wirtualnych, ale mam nadzieję, że i to kiedyś ulegnie zmianie. 
Jeżeli jest jeszcze ktoś kto nie zna naszej Malkontentki niech wbija na jej bloga, a Ci którzy znają ją dobrze niech się mają na baczności, bo jak widzicie nie znacie dnia ani godziny :-D 

SiSi - bądź z nami jak najdłużej i miej do mnie tyle cierpliwości co teraz, albo i jeszcze więcej! :-)
Rewanż - niebawem!   

48 komentarzy:

  1. Miłego używania :) Spontaniczne (mikołajkowe) boxy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kto by jej nie znał i tych sławnych boxów :) Chyba nie ma takiej :) A najbardziej zazdroszczę Organique, bo to też moja ulubiona seria :)
    Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organique - na samą myśl o moich ulubionych produktach od nich rozpływam się :-)
      Kasia nasza kochana - z pewnością drugiego takiego egzemplarza próżno szukać! A szkoda! Bo świat byłby piękniejszy!
      Miłego wieczoru Ci życzę Kochana :-*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło to chyba nawet za mało powiedziane! :-)

      Usuń
  4. Aguś. Toz ja nie dla rewanżu! I nawet nie wiesz jak sie cieszę, ze jestes zadowolona! Starałam się dobrać z serca te kilka drobiazgów. A Mistrz... No to wiesz, to tak bardzo, bardzo ode mnie:))). Taki znak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno! Przecież wiem, że nie dla rewanżu! Już bardziej bezinteresownej osoby od Ciebie to chyba nie znam! W tej paczce jest widoczne nie tylko Twoje serce... Patrzę na te dobroci i uśmiech sam pojawia się na licu :-)

      Usuń
    2. Wielkie serducho Aguś przesyłam - dziekuje za kazde cudne słowo ❤️

      Usuń
  5. Ksiazke Mistrz i Magorzata uwielbiam, to jedna z moich ulubionych ksiazek... Przeczytalam ja, mimo, ze u mnie nie byla obowiazkowa lekutra :D Super paczka, uwielbiam takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malkontentka jest nieoceniona! W każdym możliwym temacie! :-)

      Usuń
  6. Kurcze... Za moich czasow wogole nie było mowy w szkole o Mistrzu jako lekturze:), nawet nieobowiazkowej:). To ksiazka mojego zycia- mowię to bez patosu - zmieniła całe moje życie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już pomińmy kwestię wieku :-) Zasadniczo Mistrz powinien być lekturą obowiązkową, ale nie w szkolnym przymusie, tylko każdego człowieka! Ot i co!

      Usuń
    2. No baaa! Czasem mi się zdarzy :-D

      Usuń
  7. Kochana, nie musze Ci życzyć miłego używania, bo jestem przekonana, ze tak bedzie :* a to BH to mnie ostatnio intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, póki co patrzę i patrzę i nie mam odwagi użyć :-) Jest piękna!

      Usuń
  8. Peeling cukrowy od Organique jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna niespodzianka...niech Ci służą te dobroci. Książkę przeczytałam w szkole średniej bo była obowiązkowa...ale koniec końców tak mnie wciągnęła że czytałam ją z ciekawością i zachwytem a nie z przymusu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej książki nie sposób nie wracać, przynajmniej ja tak mam!

      Usuń
  10. Widać, że idealnie trafiony prezent daje duuużo radości :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo, bardzo fajna zawartość :) Miłego używania!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) ciekawi mnie zwłaszcza peeling Organique oraz paletka BH cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling miałam już z ShinyBox i zużyłam do ostatniej drobinki! To zresztą od niego zaczęła się moja miłość do serii Eternal Gold :-)

      Usuń
  13. Super niespodzianka, na pewno umiliła Ci dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego użytkowania... tyle wspaniałości:))

    OdpowiedzUsuń
  15. ,,Mistrz i Małgorzata" ! :). Muszę powrócić do tej książki, bo ostatni raz czytałam ją chyba na studiach:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Paczucha cudowna. Uwielbiam Mistrza i Małgorzatę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczucha od serca, także wiadomo! Inaczej być nie mogło :-)

      Usuń
  17. gratulacje XD super zestaw, w sam raz do wanienki XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię kosmetyki BH Cosmetics :) Pozdrawiam :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.