2 sty 2016

Śnieżynkowy manicure hybrydowy z wykorzystaniem folii transferowej!

Cześć Kochani!
Pierwszy post w tym 2016 roku poświęcam na swój najnowszy manicure z użyciem oczywiście lakierów hybrydowych Semilac oraz z wykorzystaniem srebrnej folii transferowej. Nie jest to mój pierwszy raz ze wspomnianą folią, Ci z Was, którzy obserwują mnie na Instagramie, na który oczywiście serdecznie zapraszam LINK, widzieli mój świąteczny mani w odcieniach czerwieni, bieli i właśnie folii jednak w kolorze złotym. To połączenie tak wyjątkowo przypadło mi do gustu, że postanowiłam wykonać coś podobnego, ale z użyciem innych odcieni. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do oglądania! 
Kolory jakich użyłam to oczywiście '001 Strong White', '105 Stylish Gray' oraz '031 Black Diamond'! Na kolor biały nałożyłam folię transferową w odcieniu srebrnym, to ile jej nałożymy zależy już tylko od nas samych, mnie najbardziej podoba się w takiej ilości jaką widać właśnie na zdjęciu, choć równie fajnie wygląda płytka pokryta folią w całości. 
Jak nałożyć folię? W moim przypadku wygląda to tak, że po nałożeniu i utwardzeniu dwóch warstw koloru odciskam folię w pożądanym kształcie na warstwie dyspersyjnej po czym nakładam top i utwardzam 4 minuty (lampa UV). 
Folia przepięknie mieni się zarówno w świetle dziennym jak i sztucznym, nic się z nią nie dzieje, wytrzymuje na paznokciach dokładnie tyle ile cały manicure. Myślę, że jest dobra na każdą okazję ale w szczególności idealnie pasuje właśnie na sezon karnawałowy, dzięki niej możemy stworzyć naprawdę ciekawą stylizację!
Nie wiem dlaczego to połączenie skojarzyło mi się ze śnieżynką, być może przez to, że ten biały lakier z folią wygląda odrobinkę jak mieniące się i skrzące płatki śniegu. 
I to tyle na dziś Kochani!
Mam nadzieję, że moja propozycja przypadła Wam do gustu, a tymczasem ściskam Was mocno i życzę miłego weekendu!

26 komentarzy:

  1. No nie, wszyscy wkroczyli w 2016 z pięknym manicurem a ja ? a jaaaaa?????

    Świetne śnieżynkowe pazurki i mój ukochany siwy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to coś Ty odwaliła? Zapowiada się, że w 2016 będziesz przyginać z gołymi pazurkami :-D :-D
      Ten szary odcień jest naprawdę świetny!

      Usuń
    2. Oj no coś tam mam ale bez szału !
      Poprawie się, publicznie obiecuję!
      A mówiłam Ci, że mi ten piękny szary upadł ?! Wypadł mi z rąk na taki super miękki dywan, na szczęście też siwy bo...lakier rozwalił się na pół ! Nie wiem jakim cudem

      Usuń
    3. Najważniejsze, że coś jest! ;-)
      Wiesz co, mnie też kilka razy przypadkiem wypadały lakiery z rąk i to na parkiet, ale na szczęście jeszcze nigdy żaden się nie roztrzaskał! Rany, dobrze, że dywan nie odnotował większych strat!

      Usuń
  2. Moj ulubiony odcień asfaltu:). Noszę go często, bo kocham szarości. Folia transferowa... Nawet nie wiedziałam, ze takie coś może miec miejsce;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asfalt - no genialne określenie - patrz, że ja na to nie wpadłam. Moja wyobraźnia mnie tym razem nie poniosła :-D

      Usuń
  3. Fajne, dopracowane a szary --mega mi się podoba :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda, mam tą folię, muszę wypróbować użyć ją w ten sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki wyglądają bosko! Mam cały zestaw do hybryd, nawet te folie transferowe, więc w karnawale muszę wreszcie zacząć z nimi zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pazurki. Podoba mi się efekt, jaki daje na paznokciach folia transferowa, ale sama nie miałam jeszcze z nią do czynienia. Czas to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! i kto by pomyślał, że taki efekt można uzyskać dzięki folii ... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne!! :) bardzo mi się podobają!! ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda super:) ale mi brakowałby cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda, naprawdę jak śnieżynki :) ta folia też by ładnie wyglądała na black diamond, tak myślę - bardziej karnawałowo :) może sama spróbuję z moimi semilacami, chociaż do tej pory jeszcze nie eksperymentowałam z folią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szaraczek mój ulubiony :)fajnie wygląda ta folia
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wygląda, chciałabym kiedyś spróbować użyć tej folii :)piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Możecie być pewni, że odwiedzę Wasze blogi.